preskoči na sadržaj

Osnovna škola kralja Tomislava Zagreb

Login
Natjecanja

       

 

Tomislavci pišu

Korisni linkovi

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 4. 2010.

Ukupno: 562279
Ovaj mjesec: 760
Danas: 9
Tražilica
Raspored zvona
Redni broj sata Raspored zvona
1. 8:00 - 8:45
2. 8:55 - 9:40
3. 9:50 - 10:35
4. 10:40 - 11:25
5. 11:30 - 12:15
6. 12:20 - 13:05
7. / 0. 13:10 - 13:55
1. 14:00 - 14:45
2. 14:55 - 15:40
3. 15:50 - 16:35
4. 16:40 - 17:25
5. 17:30 - 18:15
6. 18:20 - 19:05
UPISI U SREDNJU ŠKOLU

Novi broj školskog lista Naš Tomislav
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Intervju s pedagoginjom Majom Car
Autor: Lana Gotal Bučar, 18. 4. 2016.

 

                                                                                                                                                                                                                       Intervju napravili: Lana Horvat i novinarski tim

 

Zašto ste izabrali ovaj posao i tko Vas je potaknuo da budete pedagog?

Prije svega, smatram da sam kreativna osoba pa sam krenula tijekom svog školovanja u nekakve kreativne smjerove i završila sam, tada je to bila akademija, za tetu u vrtiću. Za odgojiteljicu, kako se danas kaže. Na neki način sam smatrala da tu nije kraj i da želim raditi i s djecom i s ljudima općenito te sam se odlučila za poziv pedagoga.

Volite li raditi s djecom i zašto?

Volim raditi s djecom, iako, kada sam krenula na prijemni ispit na akademiju, rekli su nam da ni slučajno ne odgovorimo na to pitanje zato što volite djecu. Ali ja stvarno, stvarno volim djecu i najdraža sam sama sebi kada uđem u neki razred i razvuku se osmjesi. Kada vidim djecu, imam silnu potrebu podragati ih po glavi, biti s njima i naučiti ih neke nove stvari. Mora te nešto vući uz to, inače bi vjerojatno čovjek potražio drugi posao.

Od čega se sastoji posao pedagoga?

To je dosta složeno pitanje. Posao pedagoga ima nekoliko područja. Mislim da imamo premalo vremena o svemu tome razgovarati, ali ono što bi vama bilo interesantno su tri osnovna područja: rad s učenicima, rad s učiteljima i rad s roditeljima. Uz to sve ide i nekakva administracija; u pisanom obliku vodite što se sve događa u školi, ali i pratite i usmjeravate odgojno-obrazovni proces u školi. Rad s djecom sastoji se od isto tako nekoliko razina: to može biti pomoć u učenju, pomoć u razvoju ponašanja i radionice na satima razrednika. Rad s roditeljima isto tako može biti savjetodavni ili može biti kroz roditeljske sastanke gdje im se pružaju različite informacije i sadržaji. Rad s učiteljima je svakodnevno praćenje njihovog rada, savjetovanje, zajedničko dolaženje do nekakvih boljih ideja i rješenja i stručno usavršavanje koje ima pružam kroz učiteljska vijeća. To su ta tri osnovna područja koja se spajaju s radom na općem razvoju i napretku škole.

Je li naporno brinuti o tolikom broju djece svaki dan?

Pa dobro, ja ne brinem o svih 360 učenikau smislu da svaki dan komuniciram sa svakim od njih, ali sigurno da ima teških dana kada je dosta veliki „promet“ u mojoj sobi te kada učenici traže moju pomoć ili su određeni učenici postupili na krivi način pa im opet treba pomoć. Dolaze roditelji i neki kolege, tako da je to jako naporno ako to sve želiš kvalitetno napraviti.

Što biste radili da niste pedagog?

Mislim da bih se bavila proizvodnjom zdrave hrane. Inače sam željela biti balerina. To mi je bila želja do neba i natrag, ali to se nije moglo ostvariti.

Što volite raditi u slobodno vrijeme, imate li hobi?

Moj hobi je školovanje pasa. Dok još nisam imala svoju djecu, intenzivno sam se bavila tim sportom, išla sam na natjecanja i natjecala sam se u reprezentaciji Hrvatske koja je u vezi školovanja pasa predstavljala našu državu u svijetu. Prvi sam natjecatelj iz Hrvatske koji je zajedno sa svojim psom osvojio prvo mjesto na međunarodnoj utakmici u radu školovanih pasa. Bilo je to 1996. godine. Također sam i sudac za rad školovanih pasa. Sudila sam na brojnim natjecanjima. To mi je hobi, to volim. Sada sam nešto manje aktivna jer imam manje slobodnog vremena.

Koliko godina radite kao pedagog?

Sljedeće godine u jedanaestom mjesecu će točno biti dvadeset godina kako radim kao pedagog.

Koji vam je bio najsmješniji trenutak koji vam se dogodio u školi?

Bilo ih je sigurno puno. Najzabavnija su djeca kada dolaze na razgovor za upis u prvi razred, imaju vrlo neobične, a ponekad i smiješne izjave. U jednoj generaciji dječak je nakon razgovora sa mnom  legao na tepih u mojoj sobi. Pretpostavljam da se želio odmoriti nakon „napornog“ rada. Jedna djevojčica donijela je igračku hrčka koji se glasao. On je imao središnje mjesto  prilikom razgovora za upis u školu. Na kraju se provezao po cijeloj sobi.

Što biste poručili nama učenicima kao netko tko ima mnogo životnog iskustva?

U svakom slučaju smatram da dogovorom, međusobnim poštovanjem i suradnjom možete mnogo toga postići u životu.

Jesu li škola i rad s djecom drugačiji otkad ste se zaposlili?

Neke razlike postoje. Mislim da su tome pridonijele same promjene u društvu, danas su moralne vrijednosti drukčije nego prije, nekakve granice se ruše, tako da se samim time i otežava rad unutar sustava kao što je škola. Zato je i odgoj same djece koja dolaze drugačiji, slobodniji i popustljiviji nego što je bilo prije. Samim time to otežava rad. Te razlike rješavamo, educiramo se, prilagođavamo način rada.

Hvala Vam na vremenu, što ste nas primili te što ste nas uputili u rad pedagoga.

Hvala vama, nadam se da je bilo zanimljivo!

 




Priloženi dokumenti:
Nas_Tomislav_broj_7.pdf (15.87 MB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Zagonetni dječak

        U isčekivanju novog broja školskog lista Naš Tomislav naše novinarke napravile su intervju s učenikom naše škole Antonijom Paračem. Pročitajte!!!

ZAGONETNI KOKO

Ponosni predstavnik naše škole je i Antonio Parač, učenik 8.b razreda, poznatiji kao Koko iz filmova „Koko i duhovi“ te „Zagonetni dječak“. Pročitajte što nam je Antonio otkrio o sebi i svojim planovima.

Kako si dobio ulogu u filmu?

Antonio: Odlazio sam u ZKM gdje su se tražila djeca za film. Odabrali su mene te sam otišao na audiciju i prošao je.

Kada su snimani tvoji filmovi?

Antonio: Filmovi su uglavnom snimani tijekom 9. i 10. Mjeseca.

Jesu li ti snimanja bila opterećenje ili se zabavljao?

Antonio: Bilo je zabavno, ali neki dijelovi snimanja su znali biti poprilično naporni.

Jesi li se sprijateljio s nekim od filmske ekipe?

Antonio: Sa svima sam se sprijateljio i ostao u dobrim odnosima.

Što je bitno u tvojoj filmskoj avanturi: zarada, popularnost ili samo dobra zabava?

Antonio: Prvenstveno mi je bitna dobra zabava, ali, naravno, dobro je nešto i zaraditi.

Koji ti je od snimljenih filmova draži – „Koko i duhovi“ ili „Zagonetni dječak“?

Antonio: Više mi se sviđa „Zagonetni dječak“ jer je ozbiljniji i mislim da sam ga bolje odglumio.

Zaustavljaju li te ljudi na cesti i kako te doživljavaju vršnjaci?

Antonio:  Na cesti me još nitko ne zaustavlja, ali me u školi svi zovu Koko.

Imaš li braće i sestara i kako si se slagao s Maricom, svojom filmskom sestrom?

Imam sestru, kao i na filmu, a s njom se slažem bolje nego s filmskom, s njom se i nisam posebno družio.

Čime se baviš u slobodno vrijeme, osim glumom, naravno?

Treniram rukomet, svoj omiljen sport.

Jesi li imao tremu tijekom snimanja filmova?

Antonio: Na snimanju „Koka i duhova“ sam imao malu tremu, u „Zagonetnom dječaku“ već ne.

Kakvi su ti planovi za budućnost, koju školu planiraš upisati?

Antonio: Planiram upisati opću gimnaziju, još nisam siguran koju. A što se snimanja filmova tiče, u planu je snimanje još jedne ekranizacije romana Ivana Kušana o Koko – „Ljubav ili smrt“.

Za kraj, što bi poručio onima koji se žele baviti glumom?

Antonio: Ako želite glumiti, priključite se nekom kazalištu, dramskoj i nikad ne odustajte od svoje želje!

N.P. i L.S.

 

Fotografije pogledajte u Fotogaleriji.

 



 Nas Tomislav broj 7.pdf

preskoči na navigaciju