preskoči na sadržaj

Osnovna škola kralja Tomislava Zagreb

Login
Natjecanja

       

 

Tomislavci pišu

Korisni linkovi

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 4. 2010.

Ukupno: 565519
Ovaj mjesec: 4000
Danas: 168
Raspored zvona
Redni broj sata Raspored zvona
1. 8:00 - 8:45
2. 8:55 - 9:40
3. 9:50 - 10:35
4. 10:40 - 11:25
5. 11:30 - 12:15
6. 12:20 - 13:05
7. / 0. 13:10 - 13:55
1. 14:00 - 14:45
2. 14:55 - 15:40
3. 15:50 - 16:35
4. 16:40 - 17:25
5. 17:30 - 18:15
6. 18:20 - 19:05
UPISI U SREDNJU ŠKOLU

VIJESTI
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Besplatne radionice programiranja za osnovnoškolce
Autor: Jasenka Stuhli, 4. 2. 2022.

Pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja, škola programiranja Coding Giants organizira besplatne radionice programiranja Code with Giants od 12. i 13. veljače 2022. za osnovnoškolce.

Riječ je o besplatnim radionicama programiranja kojima nastojimo popularizirati programiranje među djecom i tinejdžerima, pružiti djeci priliku da steknu uvid u proces i mogućnosti programiranja te ih inspirirati da i sami izrađuju svoje igrice, web-stranice i aplikacije, umjesto da budu samo pasivni konzumenti sadržaja na internetu. Radionice traju 95 minuta i za prisustvovanje je potrebno imati laptop ili stolno računalo s pristupom na internet i zvučnikom i mikrofonom (ili slušalicama). Prijave traju do petka, 11. veljače. Broj sudionika je ograničen. Sudjelovanje u online radionicama je u potpunosti besplatno, a za rezervaciju mjesta potrebno je da roditelj ili skrbnik djeteta ispuni obrazac za prijavu na web stranici https://codinggiants.hr/ nakon čega će roditelji putem maila dobiti sve upute za sudjelovanje. Coding Giants Hrvatska je online škola programiranja za djecu i tinejdžere od 7 do 19 godina. Prilagođavamo nastavu dobnom uzrastu učenika na način koji privlači njihovu pažnju i olakšava učenje. Stavljamo naglasak na maštu i prostorno razmišljanje koje će im omogućiti da razumiju računalnu znanost, programiranje, računalnu grafiku, mobilne aplikacije i hakiranje. 
  






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju