Radionica Financijska pismenost i budžetiranje

pro 4, 2024 | Nekategorizirano

Jučer je u 4.c razredu te za učenike 7. i 8. razreda, uključene u projekt Abeceda novca, održana zanimljiva i edukativna radionica na temu Financijska pismenost i budžetiranje. Radionica je organizirana u suradnji s HANFA-om, a cilj je bio osnažiti učenike u razumijevanju osnovnih financijskih pojmova i vještina. Učenici su kroz praktične primjere ponovili razliku između želja i potreba te naučili kako pravilno planirati i upravljati osobnim budžetom. Radionica je bila prilika za razvijanje odgovornog odnosa prema novcu i donošenje boljih financijskih odluka.

Posebno nas veseli što smo ovom prilikom dobili i društvenu igru Desitudo, koja kroz igru dodatno potiče financijsku pismenost te omogućuje učenicima da se zabave dok uče važne lekcije o upravljanju financijama. Za kraj, svi sudionici sudjelovali su u Kahoot kvizu gdje su mogli pokazati svoje znanje i brzinu. Pobjednici u kategorijama razredne i predmetne nastave nagrađeni su prigodnim nagradama, što je dodatno motiviralo učenike za sudjelovanje.

Zahvaljujemo HANFA-i na suradnji i na vrijednom poklonu te se veselimo budućim edukacijama koje doprinose razvoju životnih vještina naših učenika!

created by Polish

Pročitajte još

“Zagrepčani Zagrepčanima”

Dragi učenici,naša škola sudjeluje u humanitarnoj akciji Crvenog križa "Zagrepčani Zagrepčanima".Ovaj put akcija je namijenjena predmetnoj nastavi i trajati će do 28. svibnja, a namirnice i higijenske potrepštine donosite u vjeronaučnu učionicu (2.kat). Popis...

Radionica o hrvatskim kraljevima

U suradnji s Knjižnicama grada Zagreba i Hrvatskim povijesnim muzejom održana je edukativna radionica posvećena hrvatskim kraljevima, a poseban naglasak bio je na kralju Tomislavu. Učenici 4.c razreda su, na zanimljiv i zabavan način, saznali kako je izgledala...

Festival stripa

U suradnji s Knjižnicom Tina Ujevića, učenici 4.b razreda sudjelovali su na Festivalu stripa. Gost je bio Frano Petruša, animator, ilustrator i crtač stripa koji je učenicima govorio o stripu. Najprije ih je upoznao s pojmom strip crtača, zatim je svatko dobio...

Skip to content