Radionica Financijska pismenost i budžetiranje

pro 4, 2024 | Nekategorizirano

Jučer je u 4.c razredu te za učenike 7. i 8. razreda, uključene u projekt Abeceda novca, održana zanimljiva i edukativna radionica na temu Financijska pismenost i budžetiranje. Radionica je organizirana u suradnji s HANFA-om, a cilj je bio osnažiti učenike u razumijevanju osnovnih financijskih pojmova i vještina. Učenici su kroz praktične primjere ponovili razliku između želja i potreba te naučili kako pravilno planirati i upravljati osobnim budžetom. Radionica je bila prilika za razvijanje odgovornog odnosa prema novcu i donošenje boljih financijskih odluka.

Posebno nas veseli što smo ovom prilikom dobili i društvenu igru Desitudo, koja kroz igru dodatno potiče financijsku pismenost te omogućuje učenicima da se zabave dok uče važne lekcije o upravljanju financijama. Za kraj, svi sudionici sudjelovali su u Kahoot kvizu gdje su mogli pokazati svoje znanje i brzinu. Pobjednici u kategorijama razredne i predmetne nastave nagrađeni su prigodnim nagradama, što je dodatno motiviralo učenike za sudjelovanje.

Zahvaljujemo HANFA-i na suradnji i na vrijednom poklonu te se veselimo budućim edukacijama koje doprinose razvoju životnih vještina naših učenika!

created by Polish

Pročitajte još

Božićna potraga

Učenici 2.a razreda bili su na predstavi "Božićna potraga" koju su izveli glumci  Teatra Tirena. Predstava je održana u Knjižnici Tina Ujevića. Riječ je o veseloj i zabavnoj priči o djevojčici Maši i njenom psu Kreši koji, u potrazi za Djedom Božićnjakom, stalno...

Skip to content