Život u bojama – Heuristički pristup učenju kroz umjetnost
U sklopu eTwinning projekta, učenici su kroz korelaciju Prirode i društva te Likovne kulture istraživali uvjete života i prikazali ih u prepoznatljivom stilu brazilskog umjetnika Romera Britta. Njegov optimističan i dinamičan način izražavanja, karakteriziran živim bojama, crnim konturama i geometrijskim uzorcima, bio je savršen izbor za kreativnu interpretaciju teme.
Heuristički pristup učenju – otkrivanje kroz kreativnost
Koristeći heuristički pristup obrazovanju, učenici su kroz vlastito istraživanje i praktičan rad otkrivali što je sve potrebno za jedan život. Uz pomoć udžbenika Prirode i društva, promišljali su o osnovnim uvjetima života – vodi, zraku, hrani, sigurnosti, ljubavi i zajednici – te ih likovno interpretirali u duhu pop-arta. Iako im je povezivanje ove dvije teme u početku bilo neobično, ubrzo su otkrili kako umjetnost može biti alat za učenje i istraživanje svijeta oko nas.
Učenici kao umjetnici i istraživači
Kako smo u eTwinning projektu već od 1. razreda, Romerov je stil učenicima dobro poznat i izuzetno omiljen. No, ovaj su ga put koristili na novi način – ne samo kao likovnu inspiraciju, već i kao sredstvo za vizualno izražavanje naučenog gradiva.
Izložba radova – spoj škole i virtualnog svijeta
Radovi su izloženi na školskom panou, a organizirana je i virtualna izložba dostupna sudionicima projekta iz različitih zemalja. Na taj smo način nastavili razmjenu ideja i umjetničkih interpretacija, obogaćujući ne samo našu nastavu već i međunarodnu suradnju.
Ovaj eTwinning projekt ne samo da je obogatio naše učenje, već je potaknuo učenike na kreativno razmišljanje i otkrivanje novih načina izražavanja. Kroz umjetnost smo naučili kako teorijsko znanje može postati vizualna priča, a svijet oko nas šareno platno na kojem ispisujemo vlastite ideje.