Suvremeni način života sve većem broju roditelja nameće potrebu zbrinjavanja djeteta mlađe školske dobi koje nakon redovne nastave odlazi kući i bez nadzora provodi vrijeme do dolaska roditelja. Samostalan boravak kod kuće često izlaže dijete mnogim opasnostima, a strah i briga roditelja za dijete tijekom radnog dana nameću potrebu za organiziranom brigom o djetetu. Škole time dobivaju novu i zahtjevniju ulogu koja od zaposlenika zahtijeva organiziraniju skrb za dijete tijekom cijelog dana. Produženi dnevni rad nakon redovite prijepodnevne nastave – produženi boravak, jedan je od modela kojim se mogu kvalitetno i sustavno riješiti navedeni problemi, osobito u urbanim sredinama. Nova uloga škole na taj će način biti maksimalno i racionalno iskorištena jer pruža nebrojene mogućnosti djelovanja u svrhu pravilnog razvoja i rasta svakog djeteta u kvalitetnu osobu, korisnu svojoj obitelji i zajednici.

Produženi je boravak u Osnovnoj školi kralja Tomislava organiziran u trinaest odgojno-obrazovnih skupina.

1.a – učiteljica Mateja Žigo

1.b – učiteljica Lana Fuketa

1.c – učiteljica Ema Hačić

1.d – učiteljica Matea Jarčević i Sanja Šarić

2.a- učiteljica Mirna Orehoci

2.b –učiteljica Lucija Čumpek

2.c – učiteljica Đurđica Hibler

2.d – učiteljica Manuela Dudaš

3.a – učiteljica Ivana Padro

3.b – učiteljica Mirjana Mijalić

3.c – učiteljica Mirjana Groeneweg Topolovec

4.ab – učiteljica Gordana Orač – Šukelj

4.bc – učiteljica Jasenka Rafaj

Učiteljice koje rade u odjelu produženog boravka djeluju jedinstveno, suradnički, dogovorno, sveobuhvatno i integrirano s čitavim razrednim odjelom. Zajedno surađuju s roditeljima, održavaju roditeljske sastanke i pojedinačne individualne razgovore. U ravnopravnom su položaju prema učenicima i roditeljima.

U Osnovnoj školi kralja Tomislava, provodi se produženi boravak s pojačanim programom za potencijalno darovite učenike.

Sadržaji poučavanja i rada u skupini s pojačanim programom, oslanjaju se na propisani nastavni plan i program rada u produženom boravku s dodatkom tema specifičnih učeničkim interesima, vodeći se načelom interdisciplinarne nastave. U radu i aktivnostima jasno se ostvaruju ciljevi Hrvatskog nacionalnog obrazovnog standarda.

Osnovni naziv proširenog programa je Učionica – Stvaraonica. Stvaraonica je zajednički nazivnik za sve stvaralačke oblike rada gdje se učenici mogu izraziti kroz različite stvaralačke forme koje zadovoljavaju njihove interese. Unutar aktivnosti pod nazivom Pitaonica određivala bi se osnovna tema, koja bi se kroz različita područja rada i aktivnosti proširivala.

Tako učenici usvajaju nove spoznaje, razvijaju potencijale i kreativno promišljaju, izvode pokuse i pronalaze rješenja unutar Maštaonice, Pričaonice, Slikaonice, Mislionice, Slušaonice, Mudrionica, Igraonice, Gibaonice, Ružionice … Učenike potičemo i da sami smisle nazive stvaraonica kako bi se i na tom području njegovala kreativnost, originalnost, promišljanje i fleksibilnost.

Skip to content